You are currently viewing تخفیف ها و تخفیف های روز مالیات 2024!

تخفیف ها و تخفیف های روز مالیات 2024!


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای خواندن مطالب ما کلیک کنید سیاست افشای . برای خواندن مطالب ما کلیک کنید سیاست حفظ حریم خصوصی

اجازه ندهید IRS شما را پایین بیاورد – همه این معاملات روز مالیات را بررسی کنید!

معاملات روز مالیات

معاملات روز مالیات و هزینه های رایگان!

ما می دانیم که روز مالیات می تواند … مالیات باشد! در اینجا چند معامله وجود دارد که امیدواریم این روز مخوف را کمی بهتر کند. فقط در مکان های شرکت کننده پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن از قبل تماس بگیرید تا مطمئن شوید که مکان شما در آن مشارکت دارد.

هنوز روزهای اولیه است و بسیاری از رستوران های شرکت کننده در سال گذشته هنوز تبلیغات خود را اعلام نکرده اند. با آمدن پیشنهادات، شما را در جریان قرار می دهیم و به لیست اضافه می کنیم.

رستوران ارائه می دهد:

رستوران مکزیکی ابولو:
به من ابولو به اعضا پاداش می دهد زمانی که حداقل 50 دلار را در یک دوره تبلیغاتی، از 15 آوریل تا 18 آوریل خرج می کنند، 10 دلار از بازدید بعدی خود دریافت کنید. می توان یک بار در هر بازدید و چندین بار در طول دوره تبلیغاتی استفاده کرد.

آربی:
در هفته مالیات، به اعضا پاداش می دهد می توانید هر ساندویچی را رایگان برنده شوید – خرید دیگری لازم نیست. پیشنهاد به طور خودکار در برنامه بارگیری می شود.

آشپزخانه پیتزا کالیفرنیا:
CPK به اعضا پاداش می دهد 10 دلار تخفیف برای هر سفارش 40 دلاری در 15 آوریل دریافت کنید (معتبر برای سفارش های غذاخوری و تحویل گرفتن)

کوکی بزرگ آمریکایی:
روز مالیات خرید یک عدد اسلاید کیک کوکی رایگان است 😋

6 عدد نان فزولی رایگان

از فضلی:
فضلی معامله روز مالیات همه چیز در مورد نان است. زنجیره غذایی ایتالیایی شش عدد نان رایگان با خرید 5 دلاری در صورت استفاده از کد ارائه می دهد مالیات 24.

آغوش:
رستوران‌ها می‌توانند هر سبکی از بال‌ها را سفارش دهند، 10 عدد بخرند، 10 عدد رایگان دریافت کنند. به علاوه، اعضای HootClub Rewards می توانید با استفاده از برنامه Hooters یک دسر رایگان (تا قیمت 6.99 دلار) دریافت کنید.

کونا آیس:
یخ رایگان در 15 آوریل در کامیون های شرکت کننده دریافت کنید – خیلی خوب!

نودل و شرکت:
به اعضا پاداش می دهد 4.15 دلار تخفیف برای خرید بیش از 24 دلار در روز مالیات دریافت کنید. و تا 30 آوریل، با خرید هر نوع خوراکی، دسر را با 1 دلار دریافت کنید.

تریپ:
در روز مالیات، با خرید ساندویچ اصلی یا بزرگ، یک ساندویچ اصل رایگان دریافت کنید. این پیشنهاد را از طریق سایت Potbelly یا از طریق برنامه با یک کد خداوند.

پیتزا میز گرد:
زنجیره پیتزای میز گرد 15٪ تخفیف برای هر سفارش 40 دلاری یا بیشتر به شما ارائه می دهد.

آجیل شرلی:
اگر عضوی از برنامه وفاداری Do-Happy، شما می توانید از یک معامله BOGO در یک جعبه دونات در روز مالیات لذت ببرید.

جمعه های TGI

جمعه های TGI:
تا 30 آوریل، TGI Friday’s یک معافیت مالیاتی یک ماهه در حال حرکت ارائه می دهد. اعضای جوایز جمعه!

قلعه سفید:
در 15 آوریل، از کد استفاده کنید WC15 OFF و 15% تخفیف برای خرید خود دریافت خواهید کرد.

معاملات دانکین

دوستداران دانکین، اینجا جایی است که آخرین معاملات دانکین در مورد قهوه، نوشیدنی ها و خوراکی ها را خواهید یافت!


معاملات پیتزا

به دنبال بهترین معاملات پیتزا هستید؟ شما به جای مناسب آمده اید. ما تعدادی از بهترین تخفیف‌ها را از رستوران‌های پیتزای مورد علاقه‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید در شب پیتزای بعدی خود صرفه‌جویی کنید. چه در خلق و خوی پپرونی کلاسیک باشید یا چیزی کمی عجیب‌تر، مطمئناً…


7-Eleven Slurpee رایگان

7-Eleven Slurpee Bring Your Own Cup روز در راه است!! 7-Eleven Slurpee هر اندازه 1.99 دلار! در 13 آوریل، با آوردن فنجان خود، می توانید Slurpee را با هر اندازه و طعمی فقط با 1.99 دلار برنده شوید! این پیشنهاد در فروشگاه های شرکت کننده 7-Eleven، Speedway و Stripes معتبر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ظرف خود را بیاورید، پر کنید …


ارائه غذای رایگان

به دنبال صرفه جویی در هنگام غذا خوردن در بیرون از منزل هستید؟ معاملات غذای رایگان این ماه را بررسی کنید! پیشنهادات غذای رایگان! 🥤🍔🍦🍕🌮 در این ماه چندین خرید وجود دارد، یکی را دریافت کنید، یکی را رایگان، رایگان با خرید و فقط غذای رایگان ساده. اکثر آنها از شما می خواهند که برنامه خود را دانلود کنید و عضو پاداش باشید تا…


آیتم های منوی جدید Arby - معاملات Arby

جدیدترین معاملات و پیشنهادات Arby را در اینجا بیابید. در زیر ببینید چه امتیازی می توانید کسب کنید! Arby’s فعلی ساندویچ های رایگان را در Arby’s ارائه می دهد! از امروز (2 آوریل)، اعضای Arby’s Rewards یک معامله دیجیتالی با فرصت بازخرید چهار ساندویچ رایگان در طول ماه دریافت خواهند کرد! هر هفته، اعضای Arby’s Rewards یک ساندویچ رایگان خواهند داشت…


لبنیات ملکه بلیزارد

Dairy Queen Blizzards به مدت 2 هفته در ماه آوریل، یکی را خریداری کنید و یکی را رایگان دریافت کنید. ببینید چگونه می توانید گلزنی کنید! Dairy Queen Blizzards ارزان! Dairy Queen چهلمین سالگرد خوراک معروف بلیزارد خود را با پیشنهاد خرید یکی، دریافت یکی رایگان جشن می گیرد. از اول آوریل از طریق اپلیکیشن Dairy Queen سفارش دهید…


به گروه های فیسبوک ما بپیوندید

آیا هنوز به گروه فیس بوک ما پیوسته اید؟ ما اعضایی داریم که معاملات، دستور العمل ها و نکات سبک زندگی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. اینجا را فشار دهید برای پیوستن و شروع پس انداز با ما از امروز.

معاملات بیشتر می خواهید؟ نگاهی بیاندازید گروه فیس بوک آمازون جایی که ما معاملات و کدهایی را برای تا 75٪ تخفیف محصولات آمازون ارسال می کنیم.

آیا می خواهید کارت های هدیه رایگان برنده شوید؟ Shopkick برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد فقط برای رفتن به فروشگاه “تک (امتیاز)” کارت کسب کنید. سپس می‌توانید این امتیازها را برای برنده شدن بازخرید کنید کارت های هدیه رایگان. برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب گیفت کارت رایگان از همین امروز، پیوند برجسته شده را بررسی کنید.

اگر از خرید آنلاین لذت می برید، برخی از موارد دیگر ما را بررسی کنید پیشنهاد برای خرید آنلاین و کدهای کوپن آنلاین. بسیاری از کدهای خرید فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند، بنابراین حتماً اکنون آنها را بررسی کنید!

مردم به دلایل مختلفی از فروشگاه های دستفروشی خرید می کنند. برخی از مردم بودجه کمی دارند و باید تا آنجا که ممکن است سکه های خود را دراز کنند، و برخی فقط عاشق هیجان شکار هستند! خرید از یک فروشگاه ساده این امکان را دارد که در هنگام تجهیز خانه و لباس خانواده، در پول شما صرفه جویی زیادی کند. به این نگاه کن نکات فروشگاهی.

آیا می دانستید که تعداد زیادی کوپن و معاملات وجود دارد که می توانید هر سال در روز تولد خود امتیاز دهید؟ ملکه مصرف کننده را ببینید هدیه تولد رایگان یک مرور کلی که با هم قرار داده ایم.



Source link