You are currently viewing نکات و ترفندهایی برای صرفه جویی در هزینه های کلان

نکات و ترفندهایی برای صرفه جویی در هزینه های کلان


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای خواندن مطالب ما کلیک کنید سیاست افشای . برای خواندن مطالب ما کلیک کنید سیاست حفظ حریم خصوصی

بکر جلوه دادن ماشین شما به اندازه روزی که آن را از پارکینگ خارج کردید، فرآیند آسانی نیست – ماشین ها قدیمی می شوند و کثیفی، کثیفی و سایر موارد نامطلوب را در هر گوشه و کناری جمع کنید. آیا این بدان معنی است که شما باید با یک ماشین کمتر از ایده آل زندگی کنید؟ قطعا نه. راهنمای جزئیات خودروی DIY ما را بخوانید.

راهنمای جزئیات خودرو DIY

اگر ابزار مناسبی دارید و تکنیک‌های دقیق جزئیات را می‌دانید، کاملاً ممکن است روند پیری را تا حد خزیدن کند کنید و خودروی خود را برای سال‌های آینده در بهترین شرایط نگه دارید.

راهنمای جزئیات خودرو DIY:

بیایید ببینیم چه چیزی لازم است تا ماشین شما احساس تازگی و تقریباً بدون استفاده کند!

کار دقیق جزئیات بدون ابزار خاص به سادگی دشوار است – گاهی اوقات کاملاً غیرممکن است.

  • مقداری بردار حوله های میکروفیبر با کیفیت بالا. آنها برای فرآیند تمیز کردن ضروری هستند زیرا روی همه سطوح ملایم هستند. آنها به جلوگیری از خراشیدگی کمک می کنند و در عین حال به طور موثر گرد و غبار و رطوبت را از بین می برند.
  • شما همچنین ممکن است به یک خوب نیاز داشته باشید انواع برس: برس هایی با موهای نرم برای نواحی ظریف و برس های سخت تر برای فرش و اثاثه یا لوازم داخلی.
  • اهمیت کالا را دست کم نگیرید پاک کننده استخراج – بهترین گزینه شما چیزی قدرتمند و در عین حال قابل حمل است، مجهز به چندین پیوست برای دسترسی به هر گوشه و کنار ماشین شما.
  • مجموعه ای از عوامل تمیز کننده حرفه ای بعدی در لیست است. شامپو ماشینی با pH خنثی را انتخاب کنید که برای تمام رنگ‌ها ایمن باشد، همراه با پاک‌کننده‌های مخصوص سطوح داخلی، از جمله چرم، وینیل و پارچه.

تکنیک های تمیز کردن خارجی

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند فرآیند تعمیر و نگهداری خودرو خود را با تمیز کردن کامل بیرونی شروع کنند – این اغلب نسبت به تمیز کردن داخلی نیاز کمتری دارد. اگرچه فرآیند تمیز کردن پیچیده نیست، اما روشی است، نیاز به توجه به جزئیات و یک دست ثابت دارد.

در اینجا نحوه دریافت بهترین نتایج آورده شده است:

گام تکنیک نکته
1. پیش شستشو برای پوشش یکنواخت از پد فوم استفاده کنید.
2. شستشو کار به صورت بخش، از بالا به پایین.
3. خشك كردن برای جلوگیری از خراشیدگی از پارچه میکروفیبر استفاده کنید.
4. خاک رسی سطح را روغن کاری نگه دارید تا به نرمی لغزنده شود.
5. جلا دادن برای درخشندگی یکنواخت با حرکات دایره ای استفاده کنید.

جزئیات داخلی

توجه دقیق به جزئیات در دستیابی به یک محیط داخلی بکر بسیار مهم است. کثیفی، کثیفی و سایر آلاینده ها مشکل چندانی برای لکه دار کردن روکش شما ندارند و از بین بردن آنها به صبر و ابزار مناسب نیاز دارد.

اگر می خواهید یک مانیتور و دستگاه استخراج فرش قابل حمل خوب ضروری است مقابله با نشت و لکه روی صندلی ماشین شما

آب گرم و مکش قدرتمند این ابزارها تقریباً هر ماده ناخواسته را از روی اثاثه داخلی پاک می کند. دیگر ساعت‌ها پاک کردن یا مالش دادن نیست!

در مورد داشبورد و سایر سطوح سخت، با استفاده از یک برس نرم برای از بین بردن گرد و غبار و زباله شروع کنید. سپس از یک پاک کننده داخلی مخصوص که برای سطوح وسیله نقلیه شما ایمن است استفاده کنید. از یک پارچه میکروفایبر برای پاک کردن پاک کننده استفاده کنید و یک روکش تمیز باقی بگذارید.

وقتی صحبت می کنیم تمیز کردن صندلی های چرمی، حتما از پاک کننده چرمی که مخصوص استفاده در خودرو طراحی شده است استفاده کنید. پاک کننده را روی یک پارچه میکروفیبر بمالید و به آرامی صندلی ها را با حرکات دایره ای بشویید. پاک کننده اضافی را پاک کنید و اجازه دهید صندلی ها در هوا خشک شوند.

روش های حفاظت از رنگ

اکنون که هر دو نمای بیرونی و داخلی تمیز هستند، بیایید به روش‌های موثر برای براق نگه داشتن و محافظت از رنگ خود بپردازیم.

روش تحمل سطح حفاظت
موم کم در حد متوسط
درزگیر رنگ میانگین بالا
پوشش سرامیکی بالا خیلی بالا

موم سطح پایه ای از محافظت را با درخشندگی که برای چندین هفته دوام می آورد، فراهم می کند. این به این دلیل است که یک مانع نازک روی سطح رنگ ایجاد می کند که به دفع آلودگی و آب کمک می کند.

درزگیر رنگاز سوی دیگر، یک محصول مصنوعی است که یک مانع قوی تر و طولانی تر ایجاد می کند. این می تواند چندین ماه دوام بیاورد و از رنگ ماشین شما در برابر اشعه UV، اکسیداسیون و سایر عوامل محیطی محافظت کند.

پوشش سرامیکی پیشرفته ترین و بادوام ترین نوع محافظت از رنگ است. این یک لایه فوق‌العاده بادوام و آبگریز روی رنگ خودرو شما ایجاد می‌کند و آن را در برابر خراش، آسیب اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی بسیار مقاوم می‌کند.

پوشش های سرامیکی با نگهداری مناسب می توانند سال ها دوام بیاورند. متأسفانه، آنها به فرآیند درخواست پیچیده تری نیاز دارند – بهتر است برای اطمینان از درست انجام شدن آن از کمک حرفه ای کمک بگیرید.

نگه داشتن خودروی شما در شرایط عالی به تلاش و ابزار مناسب نیاز دارد، اما قطعا امکان پذیر است. پارچه های میکروفیبر، برس ها و یک جاروبرقی خوب می توانند به طور موثر از هر گوشه و کناری از فضای داخلی شما مراقبت کنند.

مراقبت صحیح از نمای بیرونی درخشان شما نیز جادویی نیست – پیروی از یک روال تمیز کردن روشمند و محافظت از آن با محصولات مناسب است.

با صبر، محصولات خوب و کمی چربی آرنج، این راهنمای جزئیات خودکار DIY به شما کمک می‌کند ساعت را به عقب برگردانید، زیرا ظاهر ماشین شما فقط یک امکان نیست، بلکه یک واقعیت است!

به گروه های فیسبوک ما بپیوندید

آیا هنوز به گروه فیس بوک ما پیوسته اید؟ ما اعضایی داریم که معاملات، دستور العمل ها و نکات سبک زندگی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. اینجا را فشار دهید برای پیوستن و شروع پس انداز با ما از امروز.

معاملات بیشتر می خواهید؟ نگاهی بیاندازید گروه فیس بوک آمازون جایی که ما معاملات و کدهایی را برای تا 75٪ تخفیف محصولات آمازون ارسال می کنیم.

مردم به دلایل مختلفی از فروشگاه های دستفروشی خرید می کنند. برخی از مردم بودجه کمی دارند و باید تا آنجا که ممکن است سکه های خود را دراز کنند، و برخی فقط عاشق هیجان شکار هستند! خرید از یک فروشگاه ساده این امکان را دارد که در هنگام تجهیز خانه و لباس خانواده، در پول شما صرفه جویی زیادی کند. به این نگاه کن نکات فروشگاهی.

آیا می دانستید که تعداد زیادی کوپن و معاملات وجود دارد که می توانید هر سال در روز تولد خود امتیاز دهید؟ ملکه مصرف کننده را ببینید هدیه تولد رایگان یک مرور کلی که با هم قرار داده ایم.



Source link