You are currently viewing هک منوی سونیک و آیتم های مخفی منو!

هک منوی سونیک و آیتم های مخفی منو!


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای خواندن مطالب ما کلیک کنید سیاست افشای . برای خواندن مطالب ما کلیک کنید سیاست حفظ حریم خصوصی

منوی Sonic دارای کلاسیک‌هایی است که ما می‌شناسیم و دوست داریم – اما اگر مشتری مکرر Sonic هستید، علاقه مند خواهید بود که این هک‌های منوی عالی را برای موارد بیشتر بررسی کنید، به علاوه تمام آخرین پیشنهادات Sonic را در زیر ببینید. شما باید دانلود کنید برنامه سونیک برای شرکت در معاملات و پیشنهادات انحصاری آنها باید به Sonic Rewards (در برنامه موجود است) بپیوندید. فراموش نکنید که هرزمان خواستید نوشیدنی ها و لجن های 1/2 قیمت را به دست خواهید آورد سفارش آنلاین یا از طریق برنامه!

معاملات سونیک
برگر بیکن کره سیر در سونیک

یکی بخرید یک پیش غذای رایگان دریافت کنید!

برای مدت محدودی، Sonic به اعضای Rewards پیشنهاد می‌دهد که یک خرید و یک ورودی رایگان دریافت کنند. یک ورودی بخرید و یک ورودی دیگر با ارزش برابر یا کمتر به صورت رایگان دریافت کنید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که برگه Rewards را در برنامه SONIC خود باز کنید برخط، پاداش خود را پیدا کنید و “Redeem” را انتخاب کنید. کار آسان. لذت ببرید!

هک منوی سونیک پینترست

درباره سونیک:

Sonic Drive-In مدت زیادی است که وجود داشته است و آنها مجموعه ای عالی از نوشیدنی ها، خوراکی ها و آیتم های منوی کامل را ارائه می دهند. در حوالی تعطیلات و در طول ماه‌های گرم‌تر – معمولاً وقتی مدرسه تعطیل است – ما شاهد تبلیغات زیادی در موارد منوی Sonic هستیم.

دنبال می کنم Consumer Queen Deals Hot Group FB برای آخرین معاملات Sonic صرفه جویی در پول … پشیمان نخواهید شد! من آن را دوست دارم زمانی که 50¢ Corn Dogs تمام روز یا لجن های نیم بها می آید.

علاوه بر معاملات، می توانید منوی Sonic را هک کنید تا تنوع بیشتری داشته باشید! گاهی اوقات وقتی بچه‌ها می‌خواهند به یک سونیک ران بروند، اما من احساس یک نوشیدنی معمولی منوی سونیک ندارم، سعی می‌کنم خلاق باشم و میوه یا چیزی را به نوشیدنی‌ام اضافه کنم. من در فکر کردن راه هایی برای تغییر سفارشم مشکل دارم، اما توجه داشته باشید!

***لازم به ذکر است، همه سونیک ها متعلق به یک شرکت نیستند – آنها حق امتیاز دارند. بنابراین حتی اگر بتوانید یکی از این هک ها را در مکان معمولی Sonic خود انجام دهید، ممکن است در جای دیگری نتوانید انجام دهید. همچنین، به دلیل مشکلات زنجیره تامین و کمبود کارکنان، برخی از رستوران ها ممکن است با آیتم های منو دست و پنجه نرم کنند! لطفاً مشتری خوبی باشید و اگر موقعیت مکانی شما قادر به پذیرش سفارشات خاص نیست، درک کنید!

لطفاً اگر کارکنان منتظر هستند، محترمانه و مودب باشید آنها نیستند امکان قرار دادن در سفارش ویژه و فراموش نکنید که اگر چیزی خارج از منو را امتحان کردند به درستی انعام بدهید! 🙂

هک شماره 1: هر نوشیدنی موجود در منو را می توان به صورت لجن دار درست کرد. همچنین می توانید سوشی را بدون اولویت سفارش دهید و سوشی خود را از خانه اضافه کنید.

هک شماره 2: یک لیوان یخ سفارش دهید و سپس یک نوشیدنی کوچک بدون یخ سفارش دهید، پولتان کمی بیشتر است.

هک شماره 3: پنیری که روی پنیر می رود و پنیری که می رود فلفل پنیرها 2 پنیر مختلف هستند. پنیر چیلی پنیر خرد شده می گیرد، اما پنیر معمولی پنیر آمریکایی مربعی شکل می گیرد. برای تغییر خوشمزه برای کوچولوهایتان پنیر رنده شده بخواهید!

هک شماره 4: از سونیک خود بپرسید که آیا می توانید فلفل قرمز را از کیسه آنها بخرید. قیمت ها ممکن است متفاوت باشد، اما تقریباً حدود 9 دلار است.

هک شماره 5: بسیاری از مکان‌ها این‌ها را در منو ندارند، اما به شما اجازه می‌دهند یک پای چیلی فریتو، چیلی فریتو پای یا BLT سفارش دهید.

هک شماره 6: آیتم مخفی منو: Extreme Tots: پنیر فلفل قرمز با ژلاتینو، پیاز کبابی و سس دامداری. لطفا!

هک شماره 7: می توانید مرغ یا نوارهای مرغ پاپ کورن خود را در هر یک از سس های بال آنها بریزید، فقط باید آن را بخواهید.

نکته از تیم Consumer Queen: ما اخیراً مرغ ذرت بو داده با سس گاومیش را دریافت کردیم زیرا بال‌های معمولی آنها موجود نبود (تصادفی، اما ما آن را گرفتیم!). خوشمزه بود!!

هک شماره 8: حلقه های پیاز هر روز صبح با دست درست می شوند! بنابراین آنها را صبح تازه مصرف کنید.

هک شماره 9: محصولاتی که هرگز از قبل آماده نمی شوند: چوب موزارلا و فلفل چدار (همیشه باید تازه باشند)!

Sonic Hacks - نوشیدنی

هک شماره 10: صبحانه را می توان در طول روز سفارش داد.

هک شماره 11: یک نان تست ژامبون و پنیر بدون تخم مرغ سفارش دهید و یک ساندویچ ژامبون و پنیر دریافت می کنید!

هک شماره 12: میلک شیک ها معمولا در طول تابستان 1/2 قیمت دارند! ما این تبلیغات را بعد از ساعت 20:00 انجام می دهیم و هر از گاهی پیشنهادهایی برای لذت های بستنی نیز وجود دارد!

هک شماره 13: آیتم مخفی منو: The Ring Leader – چیزبرگر بیکن با پیاز کبابی و حلقه های پیاز.

هک شماره 14: سس های سونیک رایگان هستند و می توانید هر تعداد که دوست دارید درخواست کنید.

هک شماره 15: شما باید همیشه یک نعناع در کیف خود داشته باشید. این بخشی از شعار سونیک است.

هک شماره 16: آیتم مخفی منو: Hickory Burger – یک همبرگر معمولی با سس دودی هیکوری و یک حلقه پیاز.

هک شماره 17: تفاوت بین بلست و شیک این است که… شیک هر چیزی است که می توانید از طریق نی بنوشید.

این کار با یک میکس شیکر معمولی انجام می شود، اما Sonic Blast نیز انجام می شود بستنی سخت خالص و آب نبات های معمولی سفت تر. بنابراین، برای مثال، اگر نمی توانید آن را خرد کنید، نمی توان آن را در لرزش قرار داد.

هک شماره 18: آیتم مخفی منو: Sonic Sunrise – آب پرتقال، اسپرایت، توت فرنگی و لیموترش یا فقط می توانید 1/2 لیمو گیلاس و 1/2 آب پرتقال بخورید. **میوه تازه بسته به در دسترس بودن بسیار متفاوت است**

هک شماره 19: نارگیل آبی و آب اقیانوس یک چیز هستند، آنها فقط به آن آب اقیانوس می گویند. نوشیدنی آب اقیانوس آبی نارگیل + اسپرایت است.

هک شماره 20: آیتم مخفی منو: ژامبون و پنیر داغ – سفارش پنیر کبابی با ژامبون.

هات داگ سونیک

هک شماره 21: شما می توانید به صورت رایگان به Jr Burrito tots tots اضافه کنید.

هک شماره 22: آیتم مخفی منو: جاوا چیلر – فقط یک شیک شکلاتی تهیه شده با بستنی سفت بخواهید و قهوه اضافه کنید.

هک شماره 23: آیتم مخفی منو: فلامینگو صورتی – اسپرایت، آناناس، پرتقال و گیلاس. – این یکی از محبوب ترینهای ماست! شما همچنین می توانید Pink Lady را امتحان کنید که Sprite + آب آلبالو و کرم وانیلی است!

هک شماره 24: اگر نظرسنجی را در پایین رسید خود تکمیل کنید، می توانید یک نوشابه رایگان در مسیر 44 دریافت کنید.

هک شماره 24: آیتم مخفی منو: شما هنوز هم می توانید Pickle-O را سفارش دهید حتی اگر آنها در منو نیستند!

هک شماره 25: آیتم مخفی منو: Sweet Tart Slush – Sprite با یک شات پاورید، لیموناد و کرن بری.

هک شماره 26: آیتم مخفی منو: مرغ پاپ کورن افراطی – مرغ پاپ کورن با فلفل قرمز و پنیر روی آن.

هک شماره 27: بله، شما می توانید یک Dr Pepper Float سفارش دهید!

هک شماره 28: آیتم مخفی منو: حمله قلبی – پنیر چیلی بزرگ با 5 نوار مرغ روی آن. بیکن، مزرعه و jalapeños را اضافه کنید.

هک شماره 29: آیتم مخفی منو: اسموتی طلوع آفتاب – کرم پرتقال ترکیب شده با توت فرنگی تازه و موز را بخواهید! مکان شما ممکن است بسته به میوه تازه موجود متفاوت باشد.

جامبو-مرغ-ناگتس-سونیک

هک شماره 30: سس سرخ کردنی را بخواهید – ظاهراً آن بمب است!

هک شماره 31: آیتم منوی مخفی: کرم وانیلی Dr pepper: Dr Pepper Float بدون بستنی اضافه شده.

هک شماره 32: هر مخروطی را که در آب نبات مورد علاقه خود پوشانده شده است بخواهید!

اپلیکیشن سونیک:

اگر عاشق بازی های رایگان هستید، دانلود را فراموش نکنید اپلیکیشن سونیک برای دانلود برنامه برای تبلیغات و پیشنهادات و 1/2 قیمت نوشیدنی. شما اغلب می توانید یک مورد رایگان را فقط برای سفارش تلفن همراه دریافت کنید.

من سفارش تلفن همراه در سونیک را دوست دارم زیرا فرآیند ورود آسان است – شما فقط مانند یک سفارش معمولی وارد اسلات ماشین می شوید. کار آسان!

آیا هکی دارید که در لیست نیست؟ به ما در [email protected] ایمیل بزنید و ما آن را اضافه خواهیم کرد.

اطلاعات بیشتر از Consumer Queen:

هک های عالی بیشتر در اینجا!

نگهدارنده انگشتر درختی آسان DIY

هک آسان دارنده جواهرات درخت دلار!

کدهای مخفی نتفلیکس

کدهای مخفی نتفلیکس که باید بدانید!

هک Birdseed Catcher

هک آسان DIY Birdseed Catcher!

5 هک برای کیسه های زباله غیر معمول

5 هک برای کیسه های زباله غیر معمول!



Source link